Kasutajatingimused

Veebipoe Kirsti Timmeri E-Pood (edaspidi Veebipood) omanik on CAMERA ONE OÜ (registrikood 12105856), asukohaga Harjumaa, Tallinn linn, KĂ€o tn 52/3, 11311.

MĂŒĂŒgilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

MĂŒĂŒgitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes mĂŒĂŒdavate toodete hinnad on mĂ€rgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kĂ€ttetoimetamise eest. KĂ”ik veebipoes mĂŒĂŒdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kÀttetoimetamise tasu sÔltub ostja asukohast ning kÀttetoimetamise viisist. KÀttetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb tÀita nÔutud andmevÀljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. SeejÀrel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt lÀbi jÀrgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Maksa hiljem lahendused: Slice in 3, Liisi ID, Finora krediit

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub vĂ€ljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. MĂŒĂŒjal puudub ligipÀÀs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jĂ”ustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole vÔimalik tarnida seoses kauba lÔppemisega vÔi muul pÔhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel vÔimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kÀttetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 pÀeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse jÀrgmistesse riikidesse: Eesti, Soome ja LÀti

Kauba kĂ€ttesaamiseks on ostjal jĂ€rgnevad valikud: Smartpost, DPD-Pickup

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jĂ”uavad ĂŒldjuhul ostja mÀÀratud sihtpunkti 4-6 tööpĂ€eva jooksul alates mĂŒĂŒgilepingu jĂ”ustumisest. VĂ€ljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 7-10 kalendripĂ€eva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on Ôigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripÀeva jooksul.

TaganemisÔigus

PÀrast tellimuse kÀttesaamist on ostjal Ôigus e-poes sÔlmitud lepingust taganeda 14 pÀeva jooksul.

NB! Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise Ă”igust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama vĂ”laĂ”igusseaduse Â§ 53 lg-s 4 loetletud tingimustele.

TaganemisÔigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-pĂ€evase tagastamisĂ”iguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks fĂŒĂŒsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks vÔi sellel on kasutamise vÔi kulumise mÀrke, on Veebipoel Ôigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba vÀÀrtuse vÀhenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@kirstitimmer.ee hiljemalt 14 pĂ€eva jooksul kauba kĂ€ttesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, vÀlja arvatud juhul, kui tagastamise pÔhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale vÔi defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele jĂ€rgneva 14 pĂ€eva jooksul vĂ”i esitama tĂ”endi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba ĂŒle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kÀttesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 pÀeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kÔik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood vÔib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud vÔi kuni ostja on esitanud tÔendid, et on asja tagasi saatnud, sÔltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sĂ”naselgelt valinud Veebipoe pakutud kĂ”ige odavamast tavapĂ€rasest asja kĂ€ttetoimetamise viisist erineva kĂ€ttetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ĂŒletab tavapĂ€rase kĂ€ttetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on Ă”igus taganeda mĂŒĂŒgitehingust ning nĂ”uda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tĂ”ttu mĂ€rgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise Ôigus

Veebipood vastutab ostjale mĂŒĂŒdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse vĂ”i puuduse eest, mis oli olemas juba asja ĂŒleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba ĂŒleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja ĂŒleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja ĂŒleandmise ajal. Vastava eelduse ĂŒmberlĂŒkkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on Ôigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kirstitimmer.ee.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pĂ€rast kauba ĂŒleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab vĂ”i asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole vĂ”imalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kĂ”ik mĂŒĂŒgilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult vÔi kirjalikku taasesitamist vÔimaldavas vormis 15 pÀeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevÔtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal vÔimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel vÔi jÀrgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kirstitimmer.ee

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal vĂ”imalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pĂ€devuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sĂ”lmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse lĂ€bivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja vĂ”ib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.